Τετάρτη 6 Ιανουαρίου 2010

Δήλωσεις Τσότσαλιτς στο gazzetta.gr!

- Ποιες είναι οι πρώτες σου εντυπώσεις από τον Πανιώνιο;
«Είμαι πολύ ικανοποιημένος από τα όσα αντίκρισα στην ομάδα. Το κλίμα είναι εξαιρετικό, πρόκειται για ένα πολύ δυνατό κλαμπ, με φιλοδοξίες και στόχους».

- Θα είναι εύκολο για σένα να εγκλιματιστείς γρήγορα;
«Θα κάνω τα πάντα για να τα καταφέρω. Υπάρχουν Κροάτες παίκτες που μιλάμε την ίδια γλώσσα, και αυτό είναι σημαντικό για μένα»

- Ποιες είναι οι πληροφορίες που έχεις για τον Πανιώνιο;
«Πολύ καλές, τόσο από την παραμονή μου στην ομάδα όσο και από αυτά που μου έχει πει ο φίλος μου ο Γιάχιτς. Φιλόδοξη ομάδα με στόχους, ιστορικός σύλλογος και ένα δυνατό σύνολο».

- Είναι μεγάλο βήμα για την καριέρα σου;
«Είναι ένα πολύ μεγάλο βήμα. Το ελληνικό πρωτάθλημα διαρκώς και γίνεται καλύτερο, υπάρχουν εξαιρετικοί παίκτες στην Ελλάδα και ο Πανιώνιος βρίσκεται στα μεγάλα κλαμπ»

- Οι προσωπικές σου φιλοδοξίες;
«Να δικαιώσω τις προσδοκίες του Πανιωνίου και να καθιερωθώ στην ομάδα. Θέλω να δώσω τα πάντα και να βοηθήσω από την πλευρά μου να πετύχει η ομάδα τους στόχους που έχει θέσει».

- Από αυτά που γνωρίζεις, τι πιστεύεις πως είναι ικανός να πετύχει φέτος ο Πανιώνιος;
«Διαθέτει πολύ καλή ομάδα και η έδρα βοηθά ακόμα περισσότερα να πάει καλά. Θα ήθελα να βοηθήσω ώστε να πάρουμε μια θέση στο Γιουρόπα Λιγκ. Υπάρχουν δυνατότητες για πολλά πράγματα»

1 σχόλιο:

  1. δεν ξέρω αν είδες τα βιντεάκια...δείχνει καλός. Βέβαια άλλο στο βίντεο και άλλο στο ναό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή