Τρίτη 5 Ιανουαρίου 2010

Τσότσαλιτς είπε ναι η Ζελέζνιτσαρ

Τα τυπικά μένουν για να φορέσει τη φανέλα του Πανιωνίου ο Εντιν Τσότσαλιτς. Ουσιαστικά, ο Βόσνιος αμυντικός είναι παίκτης των Κυανέρυθρων, καθώς η Ζελέζνιτσαρ απάντησε θετικά στην πρόταση του συλλόγους της Νέας Σμύρνης.

Αυτό που απομένει είναι να σταλεί τον Πανιώνιο ένα έγγραφο στην πρεσβεία στο Σεράγεβο, προκειμένου να εκδοθεί η βίζα και να έρθει ο 22χρονος αμυντικός στην Ελλάδα για να υπογράψει για 3,5 χρόνια. Ο βοσνιακός Τύπος αναφέρει ότι η Ζελέζνιτσαρ θα εισπράξει 75.000 ευρώ και θα πάρει 15% σε περίπτωση μεταπώλησης του ποδοσφαιριστή.

«Ολα τελείωσαν καλά. Ο Πανιώνιος και η Ζελέζνιτσαρ τα βρήκαν σε όλα», επιβεβαίωσε ο Τσότσαλιτς με δηλώσεις του σε ιστοσελίδα της πατρίδας του. «Περιμένω να πάρω τη βίζα μου και μαζεύω τα πράγματά μου. Είμαι πολύ χαρούμενος για τη μεταγραφή μου. Ο Πανιώνιος αποτελεί βήμα για την καριέρα μου», συμπλήρωσε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου