Πέμπτη 14 Ιανουαρίου 2010

Έντιν Τσότσαλιτς και Μπεντί Μπουβάλ

Ευχαριστημένος εμφανίστηκεο Έντιν Τσότσαλιτς«Είναι πολύ καλή ομάδα ο Πανιώνιος. Είναι ότι καλύτερο για μένα. Είχα προτάσεις και από άλλες ομάδες, από άλλες χώρες για να συνεχίσω την καριέρα μου, ο Πανιώνιος ωστόσο αποτέλεσε την καλύτερη δυνατή επιλογή. Πρόκειται για σοβαρό και οργανωμένο σύλλογο. Γνώρισα τον κόουτς και τους συμπαίκτες μου και όλα φαίνονται τέλεια. Η Αθήνα είναι βέβαια μεγάλη πόλη, αλλά μου άρεσε από αυτά που είδα», δήλωσε μεταξύ άλλων ο 22χρονος αμυντικός.
Οι Κυανέρυθροι ανακοίνωσαν και την απόκτηση του Γάλλου επιθετικού Μπεντί Μπουβάλ για τα επόμενα 3,5 χρόνια, με τον ίδιο να δηλώνει πως νιώθει ήδη κομμάτι του συλλόγου.

«Είμαι χαρούμενος που υπέγραψα με ένα μεγάλο και ιστορικό σωματείο. Ενα από τα μεγάλα κλαμπ της Ελλάδας» ήταν το πρώτο σχόλιο του Μπουβάλ, ο οποίος πρόσθεσε: «Εχω ήδη συναντήσει τους συμπαίκτες μου σήμερα σ
το προπονητικό κέντρο, οι οποίοι με υποδέχθηκαν εγκάρδια και με έκαναν να αισθάνομαι από την πρώτη ημέρα κομμάτι του συλλόγου».

Καταλήγοντας, μίλησε και για τις πρώτες του εντυπώσεις από την Νέα Σμύρνη: «Οι πρώτες εντυπώσεις μου από τον Πανιώνιο, το προπονητικό κέντρο και την ομάδα, είναι πάρα πολύ καλές. Εγώ από τη μεριά μου υπόσχομαι να προσπαθήσω να βοηθήσω τον Πανιώνιο να επιτύχει τους στόχους του και να δώσω τον καλύτερο εαυτό μου μέσα στο γήπεδο».

Η ανακοίνωση που εξέδωσε σχετικά η ΠΑΕ Πανιώνιος αναφέρει: «Ο Πανιώνιος ΓΣΣ ΠΑΕ ανακοινώνει την απόκτηση του ποδοσφαιριστή Μπεντί Μπουβάλ με μεταγραφή από την ομάδα του Πανθρακικού. Ο Μπεντί Μπουβάλ υπέγραψε συμβόλαιο διάρκειας 3,5 χρόνων, μέχρι τον Ιούνιο του 2013».

Who is who


Ημερομηνία γέννησης: 16 Ιουνίου 1986
Εθνικότητα: Γάλλος
Θέση: Επιθετικός

Προηγούμενες ομάδες

2005-06 Μπόλτον
2006-07 Ρεντ Σταρ
2007-08 Ράντερς (7 γκολ)
2008-09 Ράντερς (9 γκολ)
2009-10 Πανθρακικός (2 γκολ)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου