Τετάρτη 17 Νοεμβρίου 2010

Ανακοίνωση κ. Κων/νου Τσακίρη

Ανακοινώνω τα εξής:

1) Η ΠΑΕ δεν έχει πωληθεί ούτε έχει προσυμφωνηθεί η πώληση της. Είναι όμως υπό πώληση, διότι προσωπικά, όπως δήλωσα και χθες ενώπιον της Γ.Σ. της ΠΑΕ, δεν μπορώ να ανταπεξέλθω στα διοικητικά και μετοχικά μου καθήκοντα, όπως αρμόζει στο σύλλογο και ειδικά αυτή τη δύσκολη στιγμή.

2) Από αύριο Πέμπτη, ξεκινάει ανοιχτός διαγωνισμός για την πώληση έως και 80% των μετοχών της ΠΑΕ ως εξής:

(α) Οι υποψήφιοι αγοραστές μπορούν να υποβάλλουν προσφορές για ποσοστό μετοχών από 5% έως και 81% του μετοχικού κεφαλαίου της ΠΑΕ.

(β) Οι υποψήφιοι αγοραστές μπορούν από μεθαύριο Παρασκευή 19/11/2010 να λαμβάνουν Εμπιστευτικό Φάκελο (Info Memorandum) ο οποίος θα περιέχει: (Α) πλήρη στοιχεία περί της οικονομικής κατάστασης της ΠΑΕ. και (Β) βασικές προϋποθέσεις αγοράς των μετοχών. Βεβαίως οι υποψήφιοι αγοραστές μπορούν να ζητούν κάθε άλλη σχετική διευκρίνιση. Προϋπόθεση υποβολής προσφορών και λήψης των ως άνω στοιχείων είναι η προκαταβολή δικαιώματος συμμετοχής ποσού 5.000 Ευρώ υπέρ του Ερασιτέχνη Πανιωνίου.

(γ) Θα δεχτώ έγγραφες και δεσμευτικές προσφορές μέχρι τη Δευτέρα 29 Νοεμβρίου 2010 και ώρα 10:00 πμ.

(δ) Εντός των πρώτων ημερών του Δεκεμβρίου θα λάβω τις αποφάσεις μου για το πρόσωπο ή τα πρόσωπα που θα αποκτήσουν τις μετοχές. Διευκρινίζω ότι δε θα δεχτώ καμία πρόταση για ανάληψη του management της ΠΑΕ.

3) Το Δ.Σ. που προέκυψε χθες απαρτίζεται από φίλους συνεργάτες μου, δε θα ασκεί ουσιαστική διοίκηση και εξελέγη με μόνο σκοπό να ολοκληρώσει τη μεταβίβαση των μετοχών. Μέχρι την ολοκλήρωση της ως άνω διαδικασίας, η ΠΑΕ θα διοικείται από τους κ.κ. Γεώργιο Ζερβακάκο και Λάζαρο Καμπανόπουλο. Προπονητής της ομάδας είναι ο Άκης Μάντζιος και καθήκοντα Γενικού Αρχηγού αναλαμβάνει ο Γιάννης (Έβανς) Παυλόπουλος.

Σε προσωπικό επίπεδο και έχοντας δαπανήσει δεκάδες εκατομμύρια Ευρώ, χωρίς να έχω πάρει ποτέ ούτε ένα Ευρώ από τον Πανιώνιο (τα ποσά εκ των πωλήσεων παικτών, στο σύνολό τους, κατέληξαν στα ταμεία της ΠΑΕ και δαπανήθηκαν για ανάγκες της – άλλωστε τα αποσπάσματα των τραπεζικών καταθέσεων, επιταγών και τα συμβόλαια πωλήσεων ετέθησαν στη διάθεσή των συνδέσμων οπαδών, σε συνάντηση που έγινε το φετικό καλοκαίρι - κάτι που για πρώτη φορά έχει γίνει σε ΠΑΕ), θα ήθελα απλά να εκφράσω την πικρία μου για την αχαριστία με την οποία αντιμετωπίστηκα όλα αυτά τα χρόνια. Σε αυτούς που μέχρι πριν λίγο «αποφάσιζαν» να διώξουν τον Πανιώνιο (που είναι Ένας και Ενιαίος, ανεξαρτήτως μετόχων, μετοχών, αφεντικών, managers κλπ) από το σπίτι του, έχω απλά να τους πω ότι ως Πανιώνιος λυπάμαι πολύ.

Τέλος, σε αυτούς από τους «φίλους» και «γνωστούς» μου, που, χθες, έβριζαν, κάτω από τα γραφεία μου, τη μητέρα μου και τα παιδιά μου, εύχομαι απλά ο Θεός να τους συγχωρήσει, καθώς εγώ δε θα τους συγχωρήσω ποτέ.

Κωνσταντίνος Τσακίρης

**Η ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΜΟΥ ΑΠΟΨΗ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ Ο ΤΣΑΚΙΡΗΣ ΜΕ ΛΑΘΟΣ Η ΣΩΣΤΟ ΤΡΟΠΟ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΟΥ ΠΑΝΙΩΝΙΟΥ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕ ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΠΟΥ ΠΗΓΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΜΕΤΑΒΙΒΑΣΗ ΤΩΝ ΜΕΤΟΧΩΝ, ΟΜΩΣ ΤΟ ΝΑ ΒΡΙΖΕΙΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΘΕ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΧΕΙ ΩΣ ΠΙΟ ΙΕΡΟ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΟ ΛΑΘΟΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΑΞΙΖΕΙ Ο ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΠΡΟΕΔΡΟ ΜΑΣ Ο ΚΩΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΤΣΑΚΙΡΗ....

4 σχόλια:

  1. ΕΝΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΓΙΑ ΠΙΑ ΑΧΑΡΙΣΤΙΑ ΜΙΛΑΕΙ... ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΥΡΙΧΘΗΚΕ ΑΠΟ ΟΛΟ ΤΩΝ ΠΑΝΙΩΝΙΟ ΚΟΣΜΟ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΤΩΝ ΠΙΣΤΕΨΕ ΣΕ ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥ ΕΛΕΓΕ...! ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΟΙΟΥΣ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΘΕΛΑΝ ΝΑ ΔΙΩΞΟΥΝ ΤΟΝ ΠΑΝΙΩΝΙΟ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ... ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΝΑ ΒΓΟΥΝ ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΣΤΗΝ ΦΟΡΑ... ΝΑ ΜΑΘΟΥΜΕ ΤΙ ΠΑΙΖΕΙ ΠΛΕΟΝ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΛΑΤΕΣ ΜΑΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. έχω την αίσθηση ότι για το διώξιμο που μιλάει είναι η θέση του ερασιτέχνη να μην επιτρέψει στον "Πανιώνιο" του Ψωμιάδη να παίξει στο γήπεδό μας και να μη χρησιμοποιεί το σήμα του Πανιωνίου. Ασφαλως και η συμπεριφορά κάποιων ήταν καφροειδής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Άστον μωρέ τον αλλοπρόσαλλο. Είχε καλές προθέσεις αλλά έκανε μόνο λάθη. Μέσα σε αυτά και να μας λέει αχάριστους και να ενθαρρύνει τους αλήτες που τον βρίζανε χτες, που δεν μας αντιπροσωπεύουν ως Πανιώνιους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή