Τετάρτη 12 Ιανουαρίου 2011

Μπερνάρ Κουμορτζί Είμαι αφοσιωμένος αλλα έχω φιλοδοξίες

Αναλυτικά, η δήλωση/διάψευση του Μπερνάρ Κουμορτζί:

«Θα ήθελα να ξεκαθαρίσω, με τον πλέον κατηγορηματικό τρόπο, ότι ουδέποτε πίεσα, είτε έμμεσα, είτε άμεσα τη διοίκηση της ομάδας μου, ώστε να μεταγραφώ σε άλλο σύλλογο.

Τα συγκεκριμένα δημοσιεύματα με μειώνουν ως προσωπικότητα, αλλά και ως επαγγελματία ποδοσφαιριστή.

Συνεχίζω να καταβάλω μεγάλη προσπάθεια, μετά τη δίμηνη απουσία μου, να επανέλθω το συντομότερο στον κατάλληλο αγωνιστικό μου ρυθμό και να βοηθήσω την ομάδα μου να ανακάμψει.

Είμαι αφοσιωμένος στον Πανιώνιο, αλλά κανείς δεν μπορεί να μου αφαιρέσει το δικαίωμα να έχω φιλοδοξίες. Η προσπάθεια μου για να τις εκπληρώσω γίνεται και θα συνεχίσει να γίνεται αποκλειστικά και μόνο μέσα στο γήπεδο
».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου