Σάββατο 29 Ιανουαρίου 2011

Γιώργου Γκαλίτσιος ο δευτερος δανεικος λογο Μανιατη



Δανεικός στον Πανιώνιο παραχωρήθηκε ο Γιώργος Γκαλίτσιος από τον Ολυμπιακό, για τους επόμενους έξι μήνες, ακολουθώντας το δρόμο που χάραξε νωρίτερα ο Κώστας Μήτρογλου, φορώντας την κυανέρυθρη φανέλα, έως το τέλος της τρέχουσας αγωνιστικής περιόδου.

Αναλυτικά η ανακοίνωση του Πανιωνίου:

«H ΠΑΕ Πανιώνιος ΓΣΣ ανακοινώνει ότι συμφώνησε σήμερα με τον ποδοσφαιριστή Γιώργο Γκαλίτσιο, ο οποίος θα παραχωρηθεί από την ΠΑΕ Ολυμπιακός υπό μορφή δανεισμού για έξι (6) μήνες. Ο Γιώργος Γκαλίτσιος θα περάσει αύριο, Σάββατο 29/1, το πρωί τις απαραίτητες ιατρικές εξετάσεις και εν συνεχεία θα ενσωματωθεί άμεσα στην ομάδα του Πανιωνίου, ενώ τη Δευτέρα 31 Ιανουαρίου θα ολοκληρωθεί και το τυπικό μέρος της μεταγραφής του.

Και η ανακοίνωση του Ολυμπιακού: «Η Π.Α.Ε. ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ανακοινώνει την παραχώρηση, με τη μορφή δανεισμού για έξι μήνες, του ποδοσφαιριστή Γιώργου Γκαλίτσιου στον Πανιώνιο».


Γκαλίτσιος

Αρχικά ο Λαρισαίος αμυντικός μας μίλησε για το νέο βήμα στην καριέρα του: «Έγινε αυτή η μετακίνηση και ήρθα εδώ με στόχο να πάρω παιχνίδια και να ευχαριστηθώ το ποδόσφαιρο»

Στην συνέχεια αναφέρθηκε και στην παρουσία του Τάκη Λεμονή στον πάγκο του Πανιωνίου: «Όπως προείπα βασικός μου στόχος είναι να πάρω παιχνίδια και να ευχαριστηθώ το ποδόσφαιρο. Αν βοηθήσω τον Πανιώνιο να πετύχει τους στόχους του θα είμαι ευχαριστημένος».

Για το αν έχει μιλήσει με τον Κώστα Μήτρογλου, τόνισε ότι: «Μιλάω κάθε μέρα με τον Κώστα, ενώ καθοριστική ήταν και η παρουσία του κύριου Λεμονή στον πάγκο της ομάδας. Έδειξε από την πρώτη στιγμή ότι με ήθελε και αυτό είναι πολύ σημαντικό για εμένα και ένας από τους βασικούς λόγους που επέλεξα τον Πανιώνιο».

Για τους στόχους του με την ομάδα, δήλωσε: «Ο Πανιώνιος μέχρι στιγμής αδικείται από την βαθμολογική θέση που βρίσκεται και πιστεύω ότι εκτός και από το να παραμείνουμε στην κατηγορία, μπορούμε να κάνουμε και μια καλή πορεία στο πρωτάθλημα. Εμένα το κύριο μέλημα μου είναι να τα δώσω όλα για να πάει η ομάδα όσο καλύτερα γίνεται στο πρωτάθλημα».

Θετικό είναι για αυτό το γεγονός ότι πλέον θα προπονείται μαζί με τον Κώστα Μήτρογλου: «Παίζει σημαντικό ρόλο για εμένα ότι θα είμαι με τον Κώστα, με τον οποίο γνωριζόμαστε από τον Ολυμπιακό που είναι και η ομάδα που ανήκουμε. Όπως προείπα είναι σημαντικό για εμένα που στον πάγκο της ομάδας βρίσκεται και ο κύριος Λεμονής. Αυτό που έχω να κάνω εγώ, είναι να δουλέψω σκληρά και να βοηθήσω τη νέα μου ομάδα»

Τέλος, αναφέρθηκε και στον Ολυμπιακό: «Αυτή την στιγμή είμαι παίκτης του Πανιωνίου και δεν θέλω να αναφερθώ στον Ολυμπιακό. Το μόνο που έχω να πω, είναι ότι του εύχομαι να κερδίσει τον Ολυμπιακό Βόλου την Κυριακή και στο τέλος να κατακτήσει το πρωτάθλημα».

Οσο για τα επομενα βηματα μεχρι την δευτερα εχουμε..

Η σχέση του... Βαρό
Η περίπτωση του Γκαλίτσιου συνδέεται άρρηκτα με το μέλλον του Βαρό στον Πανιώνιο, με τον Γάλλο από σήμερα να ξεκινά συζητήσεις με τη διοίκηση του Πανιώνιου για τη λύση του συμβολαίου του (δεν έχει «χώρο» στο ρόστερ με την ύπαρξη και των Κοντοέ, Γιόνσον δεξιά). Χθες, ειρήσθω εν παρόδω, οι Χίκα και Παρτούς έλυσαν τα... δικά τους (μετά τους Βαζ Τε, Φουνκουάγιο και Κοιλιάρα), με τους Ρίσγκαρντ, Πούπο και εσχάτως και τον Γάλλο αμυντικό να είναι έτοιμοι να κάνουν το ίδιο.

Ενδεχομένως, πάντως, με τον Βαρό τα πράγματα να είναι λίγο πιο... περίπλοκα, υπό την έννοια ότι στις σκέψεις του είναι σύμφωνα με πληροφορίες ακόμη και η πιθανότητα προσφυγής (!), πλην όμως ο Πανιώνιος δεν ανησυχεί...

Μια φημολογία που αναπτύχθηκε και για προσφυγή του Μπέλιτς ναι μεν ισχύει (ο Τσέχος πορτιέρο δεν έκανε προπόνηση για μία ημέρα, όμως χθες γυμνάστηκε κανονικά), αλλά δεν έχει καμία... τύχη στα δικαιοδοτικά όργανα.

Υπάρχει και η περίπτωση του Σαλαλί που ενδιαφέρει τον Θρασύβουλο, αλλά και την τουρκική Εσκισεχίρ, ενώ ο Λεμονής θα επιθυμούσε διακαώς την απόκτηση του στόπερ της ΑΕ Λεμεσού, Εντούιν Ουόν, χωρίς όμως το συμβόλαιο του άσου από τη Ρουάντα (τελειώνει το 2012) να επιτρέπει -εκτός συγκλονιστικού απροόπτου- τέτοιες σκέψεις...

.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου