Δευτέρα 10 Ιανουαρίου 2011

Η Συγνώμη του Γεράσιμου Βεντούρη

Συγνώμη από τον κόσμο του Πανιωνίου για το θέμα που δημιουργήθηκε με την μη ολοκλήρωση του δανεισμού του Μήτρογλου, ζήτησε ο Γεράσιμος Βεντούρης, μιλώντας σε ραδιοφωνικό σταθμό. Παράλληλα δικαιολόγησε την αντίδραση των φίλων των «κυανέρυθρων» και ξεκαθάρισε: «Αν ήξερα ότι υπήρχε μια περίπτωση να μην έχω την Τετάρτη το βράδυ το δελτίο του Μήτρογλου δεν θα προχωρούσα σε καμία περίπτωση τη μεταγραφή του Μανιάτη».

Συγκεκριμένα ο Γεράσιμος Βεντούρης μίλησε στον Sentra 103,3:

Για τον Μήτρογλου: «Δεν έχουμε κάτι καινούργιο. Εάν προκύψει τελικά συμφωνία με τον Μήτρογλου έχει καλώς, αλλά εμείς προετοιμαζόμαστε και με Plan B. Αυτό μπορεί να είναι δανεισμού άλλου παίκτη από τον Ολυμπιακό, ή μεταγραφή ξένου παίκτη. Στην περίπτωση αυτή θα ζητήσουμε και άλλα χρήματα. Με απογοήτευσε το ότι δεν ολοκληρώθηκε η μεταγραφή. Το βάρος πέφτει όλο πάνω μου. Δεν φοβάμαι να παραδεχθώ τις ευθύνες μου. Μιλώντας την Τετάρτη το πρωί με τους ανθρώπους του Ολυμπιακού και αυτοί ήταν σίγουροι ότι μέχρι το βράδυ θα είχε κλείσει το θέμα με τον Μήτρογλου και έτσι προχώρησα στην παραχώρηση του Μανιάτη. Το λάθος μου ήταν ότι αφού είχα τη συμφωνία με τον Ολυμπιακό, δεν φαντάστηκα ότι ο παίκτης θα έλεγε ότι δεν πάω στον Πανιώνιο. Τα ανταλλάγματα της ΑΕΚ για τον Μανιάτη σίγουρα δεν ήταν καλύτερα. Το απόγευμα στη συνάντηση που θα έχω με τον κ. Μαρινάκη θα δούμε πως θα χειριστούμε το θέμα Μήτρογλου και αν τελικά δεν ολοκληρωθεί τι θα κάνουμε. Καταλαβαίνω την αγανάκτηση του κόσμου, πιθανόν αν ήμουν και εγώ στην κερκίδα μπορεί να είχα την ίδια αντίδραση. Ζητώ συγνώμη από τον κόσμο. Αν ήξερα ότι υπήρχε μια περίπτωση να μην έχω την Τετάρτη το βράδυ το δελτίο του Μήτρογλου δεν θα προχωρούσα σε καμία περίπτωση τη μεταγραφή του Μανιάτη».

Για την περίπτωση Κουμορτζί: «Εφόσον τα ανταλλάγματα είναι τα σωστά δεν νομίζω να ματαιωθεί η παραχώρηση του Κουμορτζί».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου