Τετάρτη 15 Σεπτεμβρίου 2010

Ευκαιρία ο Πανιώνιος

Ο 31χρονος Αμερικανός γκαρντ των «κυανερύθρων», Κιθ Μακ Λάουντ, μίλησε στην εφημερίδα «SportDay» για...

... τα αίτια της έλευσής του στον Πανιώνιο:

«Η Ελλάδα είναι από τις πιο δυνατές μπασκετικά χώρες του κόσμου. Ο Ελληνας ατζέντης μου με πληροφόρησε σχετικά και μου εξήγησε με λεπτομέρειες πως η ελληνική Α1 είναι σκληρή. Ο Πανιώνιος είναι μεγάλη ευκαιρία για εμένα και θα προσπαθήσω να αποδείξω ότι η κίνηση που έκανε για να με αποκτήσει άξιζε τον κόπο»,

... το τι μπορεί να περιμένει ο κόσμος από αυτόν:

«Θα κάνω ό,τι μου πει ο κόουτς. Το καλύτερο δυνατό. Θα δώσω το 100% των δυνάμεών μου. Θα παίξω με καρδιά, αυτό είναι το σίγουρο. Η άμυνα είναι από τα πράγματα που μου αρέσουν. Θα βάλω την μπάλα στο παρκέ, θα ανοίξω το γήπεδο για τους συμπαίκτες του. Το τι θα πετύχουμε θα το δούμε στο τέλος».

... την απαιτούμενη προσαρμογή του:

«Το μπάσκετ είναι μπάσκετ. Παντού και πάντα. Είτε παίζεις σε μεγάλα γήπεδα, είτε όχι. Βεβαίως και δεν παραξενεύτηκα όταν είδα το γήπεδο. Στην πρώτη μου ευρωπαϊκή ομάδα, τη Λιβόρνο, τα πράγματα δεν ήταν πολύ διαφορετικά. Το γήπεδο ήταν μικρό, αλλά ο κόσμος ήταν κοντά στην ομάδα και μας βοηθούσε πάρα πολύ. Το ίδιο ελπίζω να γίνει και στον Πανιώνιο, τους φιλάθλους του οποίου δεν ξέρω, αλλά ανυπομονώ να γνωρίσω».

... την απόρριψη της πρότασης του Ολυμπιακού το 2007:

«Δεν υπήρχε καλή επικοινωνία τότε. Οι άνθρωποί μου μιλούσαν με τον Ολυμπιακό και εγώ με αυτούς. Να πω την αλήθεια δεν ξέρω ακριβώς πώς είχε τότε το όλο στόρι».

... τον λόγο που την τελευταία διετία αγωνίστηκε στο θυγατρικό πρωτάθλημα του ΝΒΑ (NBDL) και όχι στην Ευρώπη:

«Ήμουν με το Ντάλας για λίγο, αλλά δεν έπαιξα σε κάποιο επίσημο ματς. Προτίμησα να μείνω στη χώρα μου και να παίξω στο NBDL, γιατί ήθελα να είμαι κοντά στην οικογένειά μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου