Κυριακή 5 Σεπτεμβρίου 2010

3-1 ΜΕ ΜΠΑΛΑΜΠΑΝ

Φιλική νίκη σε βάρος της Ντιναμό Τιράνων με 3-1 πέτυχε στην Νέα Σμύρνη ο Πανιώνιος σε αναμέτρηση προς τιμήν του Φώτη Στρακόσια. Ο Μπόσκο Μπάλαμπαν πέτυχε και τα τρία γκολ.Σίγουρα ικανοποιημένος από την απόδοση του Μπάλαμπαν στο φιλικό θα είναι ο Μίκαελ Στόρε, καθώς είδε τον Κροάτη επιθετικό να πετυχαίνει χατ τρικ. Το πρώτο γκολ (22') με τεχνικό πλάσε στο πρώτο μέρος, το δεύτερο (65') στην επανάληψη με ξερό σουτ και το τρίτο με μαγικό φάουλ στις καθυστερήσεις (91'). Ολα με το δεξί. Αντίθετα δεν έδειξε σε καλή φόρμα ο Βαζ Τε, που ξεκίνησε βασικός και έχασε αρκετές ευκαιρίες από πλεονεκτική θέση.

Οι συνθέσεις

Πανιώνιος (Μίκαελ Στόρε): Μπέλιτς, Φουγκουάγιο, Λάτκα, Ομο, Βαρό, Κούρντι, Γουνδουλάκης (75' Κούκετς), Οκπάκο (83'Αναστασόπουλος), Ριέρα (80' Σαλαλί), Βαζ Τε (75' Κολοβός), Μπάλαμπαν.

Ντιναμό Τιράνων (Αρτάν Μερτσούσι): Χότζα, Πίσα, Ξάφα, Μαλακάρνε, Τσοκέα, Εστεμπάν Σεσκένι, Ισιντόρ Σεσκένι, Αλμούκα, Σότσα, Μαρτινένα, Σέφα.

Διαιτητής: Δαλούκας
Βοηθοί: Ακριβός, Αργυρός
Τέταρτος: Παπάς
Ο παλαίμαχος γκολκίπερ τόνισε: «Με τον Πανιώνιο έχω δεθεί, όχι μόνο γιατί κατακτήσαμε το Κύπελλο το 1998, αλλά γιατί αυτή η ομάδα, αυτός ο κόσμος, μου έχει δείξει πολύ αγάπη».

Οι δηλώσεις του Φώτη Στρακόσια:

«Αν και έχουν περάσει αρκετά χρόνια, αισθάνομαι όμορφα που κάποιοι άνθρωποι με τιμάνε για αυτά που προσπάθησα να κάνω. Αν τώρα τα κατάφερα καλά, αυτό θα το κρίνει ο κόσμος. Η ζωή, όμως, συνεχίζεται. Τώρα είμαι σε ένα άλλο πόστο (προπονητής τερματοφυλάκων του Πανιωνίου) και προσπαθώ και σε αυτό να κάνω καλά τη δουλειά μου».

Για τις δύο μεγάλες του αγάπες, την Ντιναμό και τον Πανιώνιο, είπε: «Η Ντιναμό Τιράνων ήταν ένα μεγάλο σκαλοπάτι στην καριέρα μου, αφού ήταν η πρώτη μεγάλη ομάδα στην οποία έπαιξα ποδόσφαιρο. Μέχρι τότε έπαιζα σε μία μικρή ομάδα, σε μία μικρή πόλη της Αλβανίας. Στην Ντιναμό τότε πανηγυρίσαμε την κατάκτηση του νταμπλ, ενώ αποτέλεσε το πολύ μεγάλο βήμα στο ξεκίνημα της καριέρας μου, πριν έρθω στην Ελλάδα. Με τον Πανιώνιο, από την άλλη, έχω δεθεί, όχι μόνο γιατί κατακτήσαμε το Κύπελλο το 1998, αλλά γιατί αυτή η ομάδα, αυτός ο κόσμος, μου έχει δείξει πολύ αγάπη. Έχω τις καλύτερες αναμνήσεις στον Πανιώνιο».

Όσο για το νέο του πόστο, αυτό του προπονητή τερματοφυλάκων του Πανιωνίου, είπε: «Όποιος αξίζει θα προχωρήσει μπροστά. Το ίδιο ισχύει και για εμένα. Αν αξίζω, να προχωρήσω μπροστά, μαζί με τον Πανιώνιο».

Δηλώσεις για τον Στρακόσια έκανε και ο τεχνικός διευθυντής της Ντιναμό, Ιλίρ Ντάγια: «Πρόκειται για έναν πολύ σπουδαίο άνθρωπο. Σημαίνει πολλά για το αλβανικό ποδόσφαιρο. Προσωπικά, χαίρομαι που τον είχα συμπαίκτη. Είναι ένας άνθρωπος ο οποίος αποτέλεσε τον συνδετικό κρίκο του ελληνικού και του αλβανικού ποδοσφαίρου και αποτελεί πρότυπο για τα νέα παιδιά. Είναι ένας ποδοσφαιριστής με σπουδαία καριέρα, τόσο στην Ελλάδα, όσο και στην Αλβανία», είπε.

Τέλος, για τον 45χρονο προπονητή τερματοφυλάκων του Πανιωνίου μίλησε και ο Φανούρης Γουνδουλάκης: «Του αξίζει. Είναι ένας άνθρωπος που έχει προσφέρει στον Πανιώνιο, όπως και πολλοί άλλοι. Εύχομαι στον Φώτη να συνεχίσει να προσφέρει στην ομάδα από το νέο του πόστο», δήλωσε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου