Τρίτη 16 Ιουνίου 2009

Μάκος: «Δεν εκβίασα κανέναν»


Δεν μου αρεσε κοθολου η υποθεση με το πανο και δεν θα το αναπτυξω καθολου αυτο το θεμα ετσι θα μεινω μονο στις δηλωσεις του Μακου που ειπε :
«Με αφορμή όλα όσα έχουν ακουστεί γύρω από το όνομα μου τις τελευταίες εβδομάδες θα ήθελα να δηλώσω τα εξής:

Είναι όντως επιθυμία μου να συνεχίσω την καριέρα μου σε άλλη ομάδα, γιατί θεωρώ ότι έχω κλείσει τον κύκλο μου στον Πανιώνιο.

Δεν μπορώ όμως να παραγνωρίσω το γεγονός ότι σε αυτή την ομάδα έχω ζήσει πολλές ωραίες στιγμές, έχω ανδρωθεί ποδοσφαιρικά, υπήρξα αρχηγός της και υπάρχουν ακόμη και σήμερα πολλά παιδιά που φορούν τη φανέλα της με το όνομα μου.

Θέλω λοιπόν να είμαι ξεκάθαρος, σε ότι αφορά το συμβόλαιο μου. Έχω δώσει τον λόγο μου στον Πρόεδρο του Πανιωνίου κ. Τσακίρη ότι εφόσον την 1η Ιουλίου είμαι παίκτης του Πανιωνίου, τότε θα πράξω από μεριάς μου ότι χρειάζεται για να κατατεθεί το συμβόλαιο μου με ισχύ μέχρι τον Ιούνιο του 2010, συμβόλαιο με το οποίο εξάλλου ήδη πληρώνομαι.

Ουδέποτε «εκβίασα», ή «πίεσα» κανέναν στον Πανιώνιο. Κάτι τέτοιο δεν είναι ούτε του χαρακτήρα μου, ούτε του ήθους μου, ούτε σαν άνθρωπος πρώτα απ? όλα, αλλά ούτε και σαν αθλητής

Γρηγόρης Μάκος».

Οσο για τα μεταγραφικα :

Στην Αθήνα βρίσκεται από την Τρίτη ο αργεντινός αμυντικός μέσος Κάρλος Καστελιόνε ο μέχρι πρότινος αρχηγός της Αρσεναλ Σαραντί θα μείνει στην Ελλάδα μέχρι τη Παρασκευή και αφού περάσει από τις απαραίτητες ιατρικές και εργομετρικές εξετάσεις στη συνέχεια θα ανακοινωθεί επίσημα η απόκτηση του από τους "κυανέρυθρους". Ο παικτης θα επιστρέψει στη πατρίδά του και θα είναι παρών στη πρώτη του Πανιωνίου τη Δευτέρα 29 Ιουνίου.
Την είδηση για τον ερχομό του Ουέλινγκτον στους "κυανέρυθρους", αναφέρει η επίσημη ιστοσελίδα της Εσπανιόλ. Ο Ουέλινγκτον δεν θα είναι ο μοναδικός παίκτης από την Εσπανιόλ καθώς τουλάχιστον άλλοι δυο θα κάνουν τη διαδρομή Βαρκελώνη – Νέα Σμύρνη, σιγουρα ενας απο τους 2 ειναι ενας τερματοφυλακας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου