Κυριακή 6 Ιουνίου 2010

Μπαίνουν ανεξάρτητοι λογιστές στην ΚΑΕ


Ο Ηλίας Λιανός δεν έχει καμία διάθεση να βάλει ξανά το χέρι στην τσέπη για την ΚΑΕ Πανιώνιος. Οχι πριν μάθει ποιο είναι το άνοιγμα από τη φετινή χρήση τουλάχιστον.Με δημόσια δήλωσή του το Σάββατο ο μεγαλομέτοχος της ΚΑΕ γνωστοποιεί ότι τη Δευτέρα θα μπουν στην εταιρία ανεξάρτητοι λογιστές.

Αναλυτικά

"Αναγκάζομαι σήμερα να κάνω κάτι που όλοι γνωρίζουν ότι έχω κάνει ελάχιστες φορές στα έξι χρόνια παρουσίας μου στον Πανιώνιο, σε μια προσπάθεια να ξεκαθαρίσω τι θέση μου. Πρώτον κάποια αδιαμφισβήτητα ιστορικά γεγονότα:

1. Η πρωτοβουλία του Γιώργου Κουτελάκη πέρσι το καλοκαίρι ήταν αυτή που μου έδωσε συνέχεια στην ομάδα.

2. Η ποιότητα των ανθρώπων και οι διαβεβαιώσεις τους περί μηδενικού κόστους διαχείρισης με έπεισαν να κρατήσω τις μετοχές και να αποπληρώσω όλες τις οφειλές προς παίκτες όπως συμφωνήσαμε.

3. Παρά την πολύ συχνή απουσία μου στο εξωτερικό, επανειλημμένα προσπάθησα να κτυπήσω καμπανάκια στους διοικούντες οι οποίοι όμως ίσως δικαιολογημένα ήταν πνιγμένοι σε μια νιρβάνα ευτυχίας και αυτοπεποίθησης ότι αυτοί θα τα κάνουν καλύτερα από πριν. Δυστυχώς η σημερινή κατάσταση ξεκάθαρα διαψεύδει τις προσδοκίες όλων μας και συνοψίζεται περίπου ως εξής:

1. Μετά από συναντήσεις και επανειλημμένες οχλήσεις έχω πάρει μόνο χειρόγραφα κυρίως στοιχεία για ταμειακές ανάγκες χωρίς μια πλήρη αποτύπωση του σημερινού ενεργητικού-παθητικού της εταιρείας.

2.Στην προγραμματισμένη από τη διοίκηση συνάντηση που όλοι γνωρίζουν, μόνο δύο εκ των πέντε ήταν παρόντες.

3.Μετέπειτα πήρα επιτέλους μια μονοσέλιδη χειρόγραφη πρόταση η οποία χρειάζεται διευκρινίσεις, που συνοψίζεται στο ότι παρά τις αντίθετες προηγούμενες διαβεβαιώσεις η διοίκηση της ομάδας μου παραδίδεται και μου ζητείται να βάλω σήμερα κοντά στα 200 χιλιάδες ευρώ όχι για να κλείσει η τρύπα, αλλά για να προχωρήσει μια διαπραγμάτευση με τους μάνατζερς παικτών για μετακύληση χρεών τους.

Δεν θα διακινδυνεύσω συγκεκριμένες προβλέψεις για το ύψος του πραγματικού ανοίγματος, παρότι έχω μια καλή ιδέα και θα προσλάβω τη Δευτέρα ανεξάρτητους λογιστές για να το προσδιορίσουν επακριβώς. Καλώ τη διοίκηση να προχωρήσει μόνη της στην παρουσίαση της συνολικής κατάστασης και στην τήρηση των υποσχέσεών τους προς το πρόσωπό μου στην αρχή της περιόδου όπως εγώ τήρησα στο ακέραιο προς αυτούς.

Όλοι γνωρίζουν ότι παρά τα πολλά ελαττώματα και λάθη μου, τουλάχιστον πάντα επωμιζόμουν το βάρος των πράξεών μου. Καλώ τη σημερινή διοίκηση να κάνει το ίδιο".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου