Πέμπτη 10 Ιουνίου 2010

Φαμπιάν Εστογιάνοφ συντομα θα ειμαι 100%


Μήνυμα προς του φίλους του "Ιστορικού" έστειλε ο Φαμπιάν Εστογιάνοφ. Ο "Λολο" στέλνει τους χαιρετισμούς του σε όλη την κυανέρυθρη οικογένεια και δηλώνει έτοιμος να επιστρέψει.
Ο Ουρουγουανός ποδοσφαιριστής του Πανιωνίου δήλωσε στο panionios.gr: «Δε φαντάζεστε πόση διάθεση έχω να πάρω μια μπάλα και να αρχίσω να παίζω. Επίσης, δε φαντάζεστε την αγάπη και το σεβασμό που έχω για όλους εσάς, τους φιλάθλους, τη διοίκηση, τους εργαζόμενους, όλον τον κόσμο του Πανιωνίου. Πάντα μου φέρεστε με πολλή αγάπη και θα ήθελα να παραμείνω στην ομάδα για πολύ καιρό ακόμα. Όσο για τον τραυματισμό μου, δόξα τω Θεώ, είμαι πολύ καλά και προπονούμαι για να είμαι 100% έτοιμος για την προετοιμασία. Από την Ουρουγουάη στέλνω πολλούς χαιρετισμούς σε όλους σας. Τα λέμε σύντομα στην Ελλάδα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου