Παρασκευή 26 Φεβρουαρίου 2010

Γαλαξίας αστέρων την Κυριακη στην Νέα Σμύρνη


Πολλοί σκάουτερ θα βρεθούν την Κυριακή στο γήπεδο. Συγκεκριμένα οι ΠΑΕ Πανιώνιος γνωστοποίησε ότι στις εξέδρες της Νέας Σμύρνης θα υπάρχουν άνθρωποι των Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ, Γιουβέντους, Ουντινέζε και Σταντάρ Λιέγης. Στο γήπεδο θα βρεθεί και ο ομοσπονδιακός τεχνικός Οτο Ρεχάγκελ μαζί με τους Γιάννη Τοπαλίδη και Τάκη Φύσσα. Οκ όλοι θα ξέρουν για την άξια του Νινη του Σιμαο η του Σισε όμως ειμαι σίγουρος ότι στο κυριακάτικο παιχνίδι θα εντυπωσιαστούν και από πολλά Κυανέρυθρααστέρια... ! Είναι η ευκαιρία τους να αποδείξουν τι σημαίνει Τζαβελας, Μανιατης ,Κουμορζι, Ριερα, Τσοτσαλιτς και όλα τα άλλα παιδιά.. Ο κόσμος του Πανιωνίου θα είναι κοντά στην ομάδαθαυμάσει ένα φοβερό παιχνίδι και ελπίζω μια μεγάλη νίκη της ομάδας μας...

Μανιάτης: «Ντέρμπι κόντρα στον ΠΑΟ»

«Είναι ένα ντέρμπι για εμάς το ματς με τον Παναθηναϊκό. Πήραμε βαθιά βαθμολογική ανάσα κόντρα στον ΠΑΣ Γιάννινα και στόχος κόντρα στον Παναθηναϊκό είναι να κάνουμε το καλύτερο δυνατό για τη νίκη. Είναι ένας αγώνας όπως όλοι οι άλλοι, το γήπεδο θα είναι γεμάτο και ελπίζω να γίνει ένα καλό ματς», είπε αρχικά ο Μανιάτης.

Οσο για το Μουντιάλ της Ν. Αφρικής, επισήμανε: «Είναι μια πολύ μεγάλη γιορτή για το ποδόσφαιρο. Δεν έχω κληθεί ακόμη. Εγώ θα δίνω τον καλύτερό μου εαυτό κάθε Κυριακή στα γήπεδα και αν κρίνει ο κύριος Ρεχάγκελ ότι θα μπορέσω να βοηθήσω, θα είναι τιμή μου όπως για κάθε ποδοσφαιριστή να αγωνιστώ στην Εθνική».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου