Παρασκευή 22 Μαΐου 2009

Γουνδουλάκης: Φίλαθλος του Πανιωνίου

Να κερδίσει και πάλι μια θέση στη βασική ενδεκάδα, στην ομάδα που αγαπάει, θέλει ο Φανούρης Γουνδουλάκης. Ο Έλληνας μέσος του Πανιωνίου αναφέρθηκε στην καριέρα του στην ομάδα της Νέας Σμύρνης και στην εφετινή πορεία των «κυανέρυθρων». Επίσης, μίλησε και για τους στόχους της νέας αγωνιστικής περιόδου. Ο Γουνδουλάκης μίλησε στο περιοδικό «Πανιώνιος Κόσμος».

Ο Γουνδουλάκης δήλωσε αρχικά: «Είχαμε συνάντηση και με τον προπονητή και τον πρόεδρο. Ο κ. Φερέρα ήταν ευθύς απέναντί μου. Θέλω να δουλέψω μαζί του και αυτός θέλει. Ελπίζω να τον δικαιώσω με την απόδοσή μου μέσα στο γήπεδο. Πρώτα από όλα θέλω να έχουμε υγεία. Κίνητρο για επέκταση αυτή την στιγμή δεν έχω. Αυτό που θέλω είναι να αφήσω πίσω μου τη κακή χρονιά. Να κάνω μια καλή χρονιά, γιατί έχω πολύ όρεξη για μπάλα. Είμαι στην καλύτερη ηλικία. Δεν σκέφτομαι ούτε συμβόλαιο, ούτε τίποτα. Σκέφτομαι μόνο να παίξω καλά και να βοηθήσω την ομάδα».

Στην συνέχεια συμπλήρωσε: «Είμαι πολύ χαρούμενος που ανήκω σε αυτή την ομάδα. Έχω περάσει και κακές και καλές στιγμές. Κρατώ τις καλές. Και προχωράω. Θέλω να συνεχίσω να προσφέρω τις υπηρεσίες μου στον Πανιώνιο. Όταν περνάς δύσκολες στιγμές σίγουρα δένεσαι με την ομάδα, με τους ανθρώπους τους οπαδούς. Αγαπάω την ομάδα, μου έχει προσφέρει πολλά. Είμαι φίλαθλος του Πανιωνίου».

Τέλος, τόνισε: «Όταν ξεκινάς με στόχο να βγεις στην Ευρώπη και στο τέλος παλεύεις για να σωθείς τότε σίγουρα είναι μια αποτυχημένη χρονιά. Όλοι πρέπει να δούμε τα λάθη μας, να κάνουμε την αυτοκριτική μας για να μην κάνουμε τα ίδια λάθη. Η χρονιά που πέρασε πρέπει να είναι παράδειγμα προς αποφυγή για όλους μας. Πιστεύω ότι χειρότερα δεν μπορούμε να πάμε. Πρέπει να είναι οδηγός για να αποφύγουμε τα λάθη τη νέα σεζόν».

2 σχόλια: