Πέμπτη 21 Μαΐου 2009

Δέδες: "Απαιτώ σεβασμό..."

To όνομά του είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με την ιστορία του Πανιωνίου. Ο Γιώργος Δέδες είναι μια θρυλική μορφή για τους «κυανέρυθρους», στους οποίους προσφέρει τις υπηρεσίες του και τις γνώσεις του μέχρι σήμερα... Τι θα γίνει όμως στο μέλλον;
Ακούγονται πολλά και γράφονται ακόμα περισσότερα για το μέλλον σας στον Πανιώνιο. Τελικά, τι ακριβώς ισχύει;
Αυτά που ακούγονται δεν ξέρω αν ακούγονται από κάποιον μπακάλη ή κάποιον μανάβη. Εγώ έχω απαίτηση να τ' ακούσω αυτά από έναν άνθρωπο που με φώναξε κάποια εποχή και μου είπε κύριε Δέδε σας θέλω μαζί και δήλωσα παρών. Έχω την απαίτηση να συμβεί το ίδιο. Δεν είμαι περαστικός, ούτε είδα φως στη Θύρα 5-6 και μπήκα μέσα ξαφνικά. 40 χρόνια έχω γράψει ιστορία στον Πανιώνιο. Έχω απαιτήσεις από τη ζωή μου γιατί προσφέρω έργο και το έχω αποδείξει. Μπορείτε να το δείτε εσείς, να το κρίνει ο κόσμος. Ακόμα παίκτες που έβγαλα εγώ και ο Χάιτας παίζουν στον Πανιώνιο. Εφυγαν τρεις. Ο Γιαννούλης πήγε στον Ηρακλή, ο Τζιώλης και ο Σπυρόπουλος στον Παναθηναϊκό. Τώρα είναι ο Μάκος, ο Μανιάτης κι αν ήμασταν πιο προσεκτικοί θα ήταν κοντά μας και ο Παπασταθόπουλος που τον είχαμε 15 μέρες και ο Μπαλάφας και ο Γκαλίτσιος.

Νέος προπονητής του Πανιωνίου ο Εμίλιο Φερέρα
«Ο κύριος Φερέρα πρώτα να έρθει στην ομάδα και να καταφέρει να μπει στο πνεύμα του Πανιωνίου και στη συνέχεια να κάνει τις επιλογές του. Αυτός είναι ο προπονητής και με τον κύριο Τσακίρη θα φτιάξουν ένα πλάνο για τη νέα χρονιά. Τα πράγματα δεν θα είναι εύκολα. Τελευταία στην ομάδα δεν είχαμε και την... τέλεια λειτουργία. Είχαμε αρκετά θέματα».

Τι ακριβώς θέματα υπήρχαν;
«Δεν θέλω να πω. Προστατεύω κάποια πράγματα, τα οποία είναι εσωτερικά της ομάδας. Και εγώ το σήμα του Πανιωνίου το θέλω να είναι όρθιο, όχι ανάποδα. Γιατί πολλοί επεδίωκαν να έχουν το σήμα προς τα κάτω. Και πολλοί από τον περίγυρό μας».

Ποιο θεωρείται πως ήταν κομβικό σημείο της φετινής σεζόν για τον Πανιώνιο;
«Αυτά που έγιναν φέτος δεν έχουν γίνει στον Πανιώνιο τα τελευταία 40 χρόνια. Το υλικό της ομάδας και φυσικά οι χαρακτήρες των παιδιών και όλων όσοι ήμασταν κοντά τους καταφέραμε να φέρουμε την ομάδα στην 8η θέση που για μένα δεν είναι κάτι σημαντικό. Ωστόσο, κρατήσαμε όρθιο το σήμα της ομάδας, που κάποια στιγμή πήγε να καταρρεύσει για πολλούς και διαφόρους λόγους και με κάποιον... εμφύλιο που πήγε να ξεσπάσει... Αυτά δεν επιτρέπονται να γίνονται και νομίζω πως αυτοί που διαμαρτύρονται το κατάλαβαν. Αν δεν έχεις τα κατάλληλα εργαλεία δεν μπορείς να είσαι ανταγωνιστικός στο πρωτάθλημα, το οποίο είναι υψηλού επιπέδου. Θα βρεθείς σε δυσμενή θέση, όπως έγινε και μ' εμάς φέτος.

1 σχόλιο:

  1. Γιατι κανεις δεν μας εχει πει πραγματικα τι εγινε στην προηγουμενη αγωνιστικη μπας και καταλαβουμε και εμεις....

    ΑπάντησηΔιαγραφή