Τρίτη 26 Μαΐου 2009

Θέλει... Ρεκόμπα ο Καστεγιόνε Ο 29χρονος Αργεντινός θέλει να έρθει στον Πανιώνιο για να παίξει στο πλευρό του... Τσίνο

Ο Πανιώνιος κερδίζει απλά και μόνο από την παρουσία του Ουρουγουανού στο ρόστερ του, αφού αποτελεί πόλο... έλξης για τους ξένους ποδοσφαιριστές, όπως για παράδειγμα, ο Κάρλος Καστεγιόνε.

Σε δηλώσεις του στην εφημερίδα "Εξέδρα", ο 29χρονος άσσος ξεκαθάρισε πολύ απλά ότι αρχικά ήταν διστακτικός στο να φορέσει τα "κυανέρυθρα", αλλά μόλις είδε πως στον Ιστορικό αγωνίζεται ο "Τσίνο", δεν ένιωθε πλέον δισταγμούς.

«Ο μάνατζερ μου ήταν εκείνος που με ενημέρωσε για το ενδιαφέρον. Εκείνο που γνωρίζω είναι πως έχει υπάρξει προσέγγιση από την ελληνική ομάδα και εγώ βρίσκομαι σε κατάσταση αναμονής. Από την Αρσεναλ με ρώτησαν εάν θα με ενδιέφερε η προοπτική και τους είπα πως θα έπρεπε λίγο να το σκεφτώ, καθότι δεν ήξερα τον Πανιώνιο» είπε αρχικά και πρόσθεσε:

«Εχω άριστη επαφή με το διαδύκτιο και το ίδιο βράδυ είχα ήδη συλλέξει αρκετά στοιχεία. Εκείνο που με εξέπληξε θετικά ήταν πως είδα τα ονόματα των Ρεκόμπα και Εστογιάνοφ. Ειδικά για να αγωνίζεται ο πρώτος εκεί, σημαίνει πως πρόκειται για ομάδα με προοπτικές για σημαντικά πράγματα. Πολύ θα ήθελα να παίξω μαζί του. Θα ήταν πολύ καλό για εμένα να ερχόμουν στην Ελλάδα αλλά έχω έναν δισταγμό».

Ποιο είναι το "αγκάθι" για την μεταγραφή του στην πλατεία; Ο Καστεγιόνε αποκαλύπτει: «Η γλώσσα. Τα ελληνικά μου μοιάζουν με τα κινέζικα. Ωστόσο, ξέρω πως στο πρωτάθλημα σας παίζουν πολλοί συμπατριώτες μου. Για την ακρίβεια υπερβολικά πολλοί και σκέφτηκα πως εάν τα καταφέρνουν εκείνοι, γιατί να μην μπορέσω κι εγώ. Είναι μία εμπειρία που θα ήθελα να ζήσω».

Παράλληλα, με αισιοδοξία για το θέμα ήταν και οι δηλώσεις του μάνατζερ του παίκτη, ο οποίος τόνισε: «Το θέμα το χειρίζομαι εγώ και είμαι σε διαρκή επαφή με τις δύο ομάδες. Ισως και αύριο να έχει κλείσει».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου