Τρίτη 19 Μαΐου 2009

Ρεκόμπα: "Ο τελευταίος μου σταθμός"

Συνέντευξη των δύο Ουρουγουανών άσων του Πανιωνίου, του Αλβάρο Ρεκόμπα και του Φαμπιάν Εστογιάνοφ, που μίλησαν για τη ζωή τους στην Αθήνα, το παρελθόν και το μέλλον τους. "Ο Πανιώνιος θα είναι ο τελευταίος μου σταθμός στην Ευρώπη" δήλωσε ο πρώτος.



Ρεκόμπα
: "Μετά από έντεκα χρόνια στην Ιταλία ήθελα να πάω σε μια άλλη χώρα για να γνωρίσω νέες εμπειρίες και να δω νέα πράγματα. Ο Πανιώνιος μου φάνηκε ως μια καλή περίπτωση δεδομένου πως στην ομάδα έπαιζε τότε και ο Λάμπρος (σ.σ. ο Χούτος ντε), ο οποίος είναι ένας καλός μου φίλος, δεν έχω μετανιώσει που επέλεξα μετά το Καμπιονάτο να έρθω στο ελληνικό πρωτάθλημα και να αγωνιστώ στον Πανιώνιο, Ο Πανιώνιος θα είναι –εκτός απροόπτου- ο τελευταίος μου σταθμός στην Ευρώπη. Μετα θα επιστρέψω στην πατρίδα μου ώστε να χαλαρώσω και να παίζω για την πλάκα μου. Το ελληνικό πρωτάθλημα είναι άκρως ανταγωνιστικό, αν και ξεχωρίζουν δύο, το πολύ τρεις ομάδες που το κερδίζει μία η μία και μία η άλλη. Σε όλες τις χώρες υπάρχουν ομάδες που ξεχωρίζουν. Έτσι κι εδώ. Πάντως, το επίπεδο σε γενικές γραμμές είναι υψηλό ".

Εστογιανόφ:
"Όλα έγιναν ξαφνικά. Κυρίως, μπορώ να πω, ότι ήρθα στον Πανιώνιο λόγω του Αλβάρο. Γνωριζόμασταν από την Εθνική Ουρουγουάης, είχαμε καλές σχέσεις και ήθελα κάποια στιγμή να συνεργαστούμε, Συμφωνώ με τον Αλβάρο. Παντού υπάρχουν καλές και άσχημες στιγμές. Ο Πανιώνιος είναι μια καλή και οργανωμένη ομάδα, που χαίρεσαι να παίζεις για εκείνη. Θέλω να συνεχίσω να βελτιώνομαι συνεχώς ως άνθρωπος και ως παίκτης. Πρέπει να είμαι ευγνώμων από τα όσα μου έχει προσφέρει ως τώρα το ποδόσφαιρο… Θέλω να έχω την υγειά μου και από εκεί και πέρα ό,τι είναι να έρθει, ας έρθει. Η άποψή μου είναι ίδια με του Αλβάρο. Το επίπεδο του ελληνικού πρωταθλήματος είναι υψηλό, αν και ο Ολυμπιακός (κυρίως) και ο Παναθηναϊκός ξεχωρίζουν από τις υπόλοιπες και κατακτούν τους τίτλους. Και είναι κάτι λογικό, αφού η διαφορά των μπάτζετ τους σε σχέση με τους υπόλοιπους είναι μεγάλη ".



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου