Κυριακή 4 Οκτωβρίου 2009

Δήλωσεις Φαμπιάν Εστογιανόφ στο contra.gr


Όταν τέλειωσε το συμβόλαιο μου με την Βαλένθια παρά το γεγονός ότι είχα προτάσεις από Ισπανία, μίλησα με τον Αλβαρο (Ρεκόμπα) και με έπεισε να έρθω στην Ελλάδα και να παίξουμε μαζί. Εχω μεγάλη πίστη στον εαυτό μου και στο ταλέντο μου. Η ομάδα δεν πήγε καλά πέρσι. Είχαμε πολλά προβλήματα και πολλές αλλαγές σε επίπεδο προπονητικό και διοικητικό. Κι εγώ προσωπικά δεν νιώθω ότι πήγα καλά. Σε 4 μήνες αλλάξαμε 4 προπονητές και αυτό έχει αντίκτυπο στους ποδοσφαιριστές. γιατί κάθε προπονητής έχει τη δική του φιλοσοφία τα δικά του συστήματα που προσπαθεί να εφαρμόσει. Φετος είμαστε μια ομάδα πολύ δεμένη με καλό κλίμα μεταξύ μας. Ισως οι εσωτερικές αναταραχές και όλες οι φήμες που έφταναν σε μας σε συνδυασμό με τις πολλές αλλαγές όπως σας είπα, μας επηρέασαν. Πιστεύω ότι μπορούμε να φτάσουμε ψηλά δυστυχώς όμως μέχρι τώρα ήμαστε και λίγο άτυχοι με τα αποτελέσματα. Ακόμη και στα παιχνίδια που παίξαμε καλά δεν πήραμε τους 3 βαθμούς. Με λίγη τύχη μπορούμε να πάμε αρκετά καλά. Πιστεύω ότι ο Κοντοές είναι ένας παίκτης που μπορεί να παίξει σε οποιαδήποτε χώρα της Ευρώπης. Έχει δυνατότητες. Χρειάζεται δουλειά σε φυσική κατάσταση και τεχνική είναι όμως πολύ νέος με ταλέντο και όλο το μέλλον μπροστά του. Εμένα μου αρέσει το επιθετικό παιχνίδι και κατ επέκταση οι προπονητές που δεν παίζουν συντηρητικά και κατά κύριο λόγο αμυντικά. Όμως ο κάθε επαγγελματίας ποδοσφαιριστής οφείλει να προσαρμόζεται με τον εκάστοτε προπονητή.
Ολη η συνέντευξη του Φαμπιάν Εστογιανόφ στο contra.gr

Στην αποστολή για το παιχνίδι με τον Ατρόμητο είναι οι :
Μπέλιτς, Ανδριόλας, Μανιάτης, Γουέλιγκτον, Σμόγιε, Σιόβας, Κοντοές, Τζαβέλλας, Όμο, Νικολάου, Καστελιόνε, Γουνδουλάκης, Σκούφαλης, Κούκετς, Αναστασόπουλος, Κουμορτζί, Μπάλαμπαν, Ριέρα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου