Τρίτη 1 Δεκεμβρίου 2009

Δηλωση Balaban


Στο προσωπικό του blog ο BOSCO είπε :
Γειά σας φίλοι μου, τα συναισθήματα που με διακατέχουν μετά τον αγώνα με τον Άρη είναι ανάμεικτα. Για να είμαι ειλικρινής δεν είμαι χαρούμενος για την ισοπαλία. Μπορούσαμε τη νίκη.

Παίξαμε καλύτερα από αυτούς και θα μπορούσαμε να φύγουμε με τους τρεις βαθμούς από την έδρα ενός πολύ δυνατού αντιπάλου όπως ο Άρης. Τα έχω λίγο και με τον εαυτό μου γιατί έχασα μια μεγάλη ευκαιρία. Αν το δεις βέβαια ψυχρά στο τέλος, ένας βαθμός είναι καλός, αλλά τόσο εγώ προσωπικά όσο και οι συμπαίκτες μου είμαστε λυπημένοι γιατί μπορούσαμε τη νίκη. Ο ρέφερι δεν ήταν σε καλή μέρα.

Αυτό που κρατάμε εκτός από τον βαθμό είναι πως η ομάδα για ένα ακόμα παιχνίδι έπαιξε όμορφο και καλό ποδόσφαιρο. Συνεχίσαμε όπως ακριβώς στα προηγούμενα ματς. Δεν κερδίσαμε αλλά δεν χάσαμε κιόλας. Είμαστε γενικά σε καλή κατάσταση. Έχουμε νοοτροπία νικητή και αυτό είναι το σημαντικότερο.

Τώρα, μετά από το διήμερο ξεκούρασης, επιστρέφουμε στις προπονήσεις και ξεκινάμε προετοιμασία για τον αγώνα με την ΑΕΚ. Είναι μεγάλος αντίπαλος. Με προβλήματα ή όχι, παραμένει μεγάλη ομάδα και έτσι θα την αντιμετωπίσουμε. Η αλήθεια είναι ότι δεν μας ενδιαφέρει ιδιαίτερα τι γίνεται στον αντίπαλο. Εμείς κοιτάμε τον εαυτό μας και πώς εμείς θα παρουσιαζόμαστε σε κάθε παιχνίδι καλύτεροι. Αν συνεχίσουμε να πιστεύουμε στους εαυτούς μας και κάνουμε αυτά που μας λέει ο κόουτς, δεν θα έχουμε πρόβλημα να κερδίσουμε οποιονδήποτε αντίπαλο.

Θέλω να απευθυνθώ στον κόσμο του Πανιωνίου. Θέλω να πω στους οπαδούς μας πως τους περιμένω στο γήπεδο στον αγώνα με την ΑΕΚ. Να έρθουν και να το γεμίσουν. Μας δίνουν δύναμη. Είναι ο δωδέκατος παίκτης μας και με τη βοήθειά τους μπορούμε να κάνουμε σπουδαία πράγματα. Να έρθουν στο γήπεδο και πιστεύω ότι θα φύγουν στο τέλος χαρούμενοι. Μπορούμε τη νίκη με την ΑΕΚ και θα τα δώσουμε όλα για να την πετύχουμε.

Προσωπικά τώρα, νιώθω σε πολύ καλή αγωνιστική κατάσταση. Δεν το κρύβω ότι είμαι και λίγο νευριασμένος με τον εαυτό μου γιατί έχασα κάποιες ευκαιρίες στα δυο τελευταία ματς, φάσεις που συνήθως τις τελειώνω με επιτυχία, όπως για παράδειγμα αυτή του δοκαριού στη Θεσσαλονίκη. Με την ΑΕΚ θα προσπαθήσω ακόμα περισσότερο για να επιστρέψω στα γκολ.

Δεν με απασχολεί ιδιαίτερα ο τίτλος του πρώτου σκόρερ του πρωταθλήματος. Η δουλειά μου είναι να βάλω όσα περισσότερα γκολ μπορώ για να φτάνουμε στις νίκες. Το σημαντικότερο είναι να κερδίζει η ομάδα. Είναι ομαδικό άθλημα το ποδόσφαιρο και πραγματικά δεν με νοιάζει ποιος σκοράρει, αρκεί να κερδίζουμε. Αυτές τις μέρες η οικογένειά μου είναι στην Κροατία και μου λείπει, αλλά η αγάπη των φίλων της ομάδας μου δίνει μεγάλη χαρά και με κάνει να μη νιώθω τόσο πολύ την απουσία των δικών μου. Το μήνυμά μου στον κόσμο μας είναι ένα: Ελάτε να γεμίσετε το γήπεδο και να χαρείτε μαζί μας το ποδόσφαιρο και τις νίκες του Πανιωνίου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου