Σάββατο 29 Αυγούστου 2009

ΦΕΥΓΕΙ Ο ΡΕΠΠΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΛΟ......


Πετάει το… σκουφάκι του και φεύγει από τον Πανιώνιο ο Γιώργος Ρέππας. Ο έμπειρος τερματοφύλακας γνωστοποίησε σήμερα την αποχώρησή του από τους «κυανέρυθρους» με γραπτή δήλωση, στην οποία άφηνει αιχμές εναντίον ανθρώπων της διοίκησης για τη στάση που κράτησαν απέναντί του.

Όσον αφορά στον επόμενο σταθμό της καριέρας του, αυτός θα είναι όπως όλα δείχνουν ο Παναθηναϊκός που έχει ήδη κινηθεί για την απόκτησή του.

«Μετά από μία παραμονή πέντε χρόνων στην ομάδα πόλο του Πανιωνίου, βρίσκομαι σήμερα στη δυσάρεστη θέση να ανακοινώσω την αποχώρησή μου από τις τάξεις του συλλόγου. Αιτία γι' αυτήν την εξέλιξη αποτελεί η στάση των υπευθύνων της διοίκησης του τμήματος, οι οποίοι, παρόλο που με διαβεβαίωσαν τον Ιούνιο πως τόσο ο σύλλογος όσο και η νέα τεχνική ηγεσία επιθυμούσαν την παραμονή μου, μετά από ανούσιες διαπραγματεύσεις που διήρκησαν πάνω από δύο μήνες, διάστημα κατά το οποίο εγώ για λόγους ευσυνειδησίας και σεβασμού προς τον Πανιώνιο απέρριπτα σοβαρές προτάσεις άλλων ομάδων, έφτασαν να μου ανακοινώσουν τελικά ότι δεν θα μου γινόταν καμία πρόταση ανανέωσης», τόνισε αρχικά ο Ρέππας και πρόσθεσε:

«Η παραπάνω επιλογή τους, να διαπραγματεύονται μαζί μου εικονικά, αλλά και η γενικότερη ανακολουθία των λόγων τους, με λυπούν ιδιαίτερα, καθώς έδειξαν να μην υπολογίζουν καθόλου, ούτε την αξία μου σαν παίκτη, ούτε την προσφορά μου στην ομάδα, αλλά ούτε και την συνέπειά μου απέναντι στις δεσμεύσεις και τις υποχρεώσεις μου όλα αυτά τα χρόνια. Επειδή ξέρω ότι στον Ερασιτέχνη μετέχουν άνθρωποι οι οποίοι στο παρελθόν έχουν δείξει έμπρακτα την αγάπη τους προς το σύλλογο, εύχομαι το παραπάνω γεγονός να είναι απόρροια άστοχων χειρισμών και όχι αποτέλεσμα επιδίωξης προσωπικών συμφερόντων κάποιων "αλεξιπτωτιστών" μη Πανιώνιων παραγόντων, που μετέχουν τον τελευταίο χρόνο στη λήψη αποφάσεων στο τμήμα πόλο. Σε κάθε περίπτωση πάντως φεύγω κρατώντας μόνο τις ευχάριστες αναμνήσεις και αφήνω πίσω μου τα δυσάρεστα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου