Τετάρτη 2 Σεπτεμβρίου 2009

Ούρος Σλόκαρ, θελω να παίξω εκεί.....


Ο Ούρος Σλόκαρ μιλάει με πολύ κολακευτικά σχόλια για την ομαδα μας, οι δηλώσεις του ήταν :
Ο Πανιώνιος είναι μία πολύ νεανική ομάδα, με σπουδαία παράδοση και φιλοδοξία. Για αυτό το λόγο, ναι, θα ήθελα να παίξω εκεί» είπε ο Ούρος Σλόκαρ στο Superbasket.gr από τη Γερμανία, όπου βρίσκεται η εθνική ομάδα της χώρας του… Και προσθέτει: «Αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει κάποια οριστική απόφαση. Είναι ένα θέμα το οποίο χειρίζεται ο μάνατζέρ μου. Υπάρχουν κάποιες προτάσεις που εξετάζουμε κι ανάμεσα σε αυτές βρίσκεται κι αυτή του Πανιωνίου. Με ενδιαφέρει πάρα πολύ να παίξω στην Ελλάδα, που έχει εξαιρετικό πρωτάθλημα, μεγάλες ομάδες και παράδοση. Επιπλέον μου αρέσει πάρα πολύ και η χώρα. Από την άλλη πλευρά αντιλαμβάνομαι ότι η υπόθεση της απόφασής μου καθυστερεί επειδή όλες οι πλευρές προσπαθούν να έρθουν στη θέση που τις συμφέρει. Ελπίζω πάντως να πάω στην Πολωνία γνωρίζοντας την ομάδα στην οποία θα αγωνιστώ την επόμενη σεζόν, χωρίς αυτό πάντως να μου δημιουργεί άγχος ή πίεση. Θα επιλέξω την ομάδα τελικά, που θα δείξει ότι πραγματικά με θέλει κι ενδιαφέρεται για εμένα». Ο Σλόκαρ παραδέχτηκε ότι έχει μιλήσει μαζί του ο Νέναντ Μάρκοβιτς σε μία προσπάθεια να τον πείσει για την αποδοχή της πρότασης του Πανιωνίου… «Ναι έχουμε μιλήσει και μου αρέσει η ιδέα. Αλλά όπως είπα πριν, η αγορά φέτος έχει ιδιαιτερότητες. Τα οικονομικά τα χειρίζεται ο μάνατζέρ μου. Εμένα δε με απασχολεί ιδιαίτερα. Αυτός είναι και ο λόγος που μπορώ να πω ότι δεν υπάρχει τεράστια διαφορά στα οικονομικά μεταξύ εμού κα του Πανιωνίου. Ξέρω πως είναι η κατάσταση φέτος λόγω των οικονομικών συνθηκών που διαμορφώνονται παγκοσμίως και το μόνο πράγμα που με απασχολεί είναι να παίξω μπάσκετ και να το απολαύσω. Παρότι δεν αγωνίζεται στην Ευρώπης φέτος, ο Πανιώνιος είναι μία πολύ σοβαρή επιλογή που έχω επειδή μου αρέσει το μοντέλο το οποίο χτίζεται εκεί, έτσι τουλάχιστον όπως μου το έχουν περιγράψει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου