Τετάρτη 31 Αυγούστου 2011

ΤΕΛΟΣ ΕΠΟΧΗΣ ...!!

Αναλυτικαά η ανακοίνωση:

«Ο ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ Γ.Σ.Σ. ανακοινώνει ότι σε συνάντηση που έγινε σήμερα μεταξύ του κ. Γεράσιμου Βεντούρη και του Γιάννη Θωμάκου, ο παίκτης εξέφρασε την επιθυμία του, εν όψει της Ολυμπιάδας του 2012, να αγωνιστεί σε ομάδα με μεγαλύτερες φιλοδοξίες για φέτος. Δεδομένης της προσφοράς του παίκτη και των γνωστών συναισθημάτων του για τον Πανιώνιο, συμφωνήθηκε να του δοθεί ελευθέρας για τη μεταγραφή του σε ομάδα της αρεσκείας του. Του ευχόμαστε καλή επιτυχία στους στόχους του».

5 σχόλια:

  1. Ε, δεν τον ήθελαν κιόλας. Το είχαν πει. Το πρόσχημα έψαχναν για να φύγει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ena videaki gia na min ksexnas ti thesi soy

    http://www.youtube.com/watch?v=a2p51iDlbnA

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν εισαι εσυ μαλακακο κοτοπουλο που θα μου δειξεις την θεση μου, εγω γνωριζω καλυτερα την ιστορια μου και την ομαδα μου... Για αυτο ειμαι Πανιώναρα και οχι καποια ομαδα του ποκ αν εχεις εστω και την σχετικη νοημοσυνη θα καταλαβεις τι σου λεω, αλλα που.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΠΑΝΙΩΝΑΡΑ ΜΙΑ ΖΩΗ ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕΙ.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΤΩΡΙΝΗ ΣΟΥ ΘΕΣΗ ΡΕ ΠΟΥΤΑΝΑ ΓΙΕ
    ΜΑΣ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟ ΜΑΓΚΑ 100 ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΙΝ.

    http://www.youtube.com/watch?v=NkZiDqt7p7w

    ΑπάντησηΔιαγραφή