Δευτέρα 12 Ιουλίου 2010

Τσακίρης δεν πρόκειται κατέβω στις εκλογές, ο κ. Κανελλόπουλος τι κίνητρο έχει;


«Για να αποδείξω ότι δεν είμαι υπέρ της διάσπασης, δεν πρόκειται κατέβω στις εκλογές. Γιατί να πλακωνόμαστε για μια καρέκλα».

«Εμένα η θέση μου είναι όπως και της πλειοψηφίας των μελών, δεν μου αρέσει η διάσπαση. Για να αποδείξω ότι δεν είμαι υπέρ της διάσπασης, δεν πρόκειται κατέβω στις εκλογές. Γιατί να πλακωνόμαστε για μια καρέκλα; Γιατί να γίνεται μάχη; Αντί να φοβόμαστε αυτή τη θέση, εμείς παλεύουμε για το ποιος θα την πάρει. Δεν βλέπω την καρέκλα του προέδρου ως μια καρέκλα με μέλι. Εγώ δεν είμαι υπέρ της διάσπασης και το αποδεικνύω αυτό αποσυρόμενος. Το σύστημα που είχαμε δουλεύει μια χαρά και δεν μπορώ να καταλάβω γιατί πρέπει αυτό να αλλάξει», είπε ο κ. Τσακίρης με δηλώσεις του στον ραδιοφωνικό σταθμό NovaΣπορ ο οποίος εξαπέλυσε ευθεία επίθεση κατά του Θανάση Κανελλόπουλου.

«Ο κ. Κανελλόπουλος από πού ήρθε; Αγωνιούσε πέρσι για τον Ολυμπιακό Βόλου; Εγώ δεν είμαι αυτός που διχάζει. Είμαι περήφανος που ήρθα αντιμέτωπος με αυτή την κατάσταση που έχει δημιουργηθεί. Δεν πρόκειται να είμαι πρόεδρος ότι και να συμβεί από εδώ και πέρα. Ο πρόεδρος θα πρέπει να είναι κοινής αποδοχής και αυτή ήταν η μεγάλη μας κόντρα. Οι περισσότερες ομάδες δεν θέλουν την εκλογή του κ. Κανελλόπουλου. Πρέπει να μας πει ο κ. Κανελλόπουλος γιατί κατεβαίνει και γιατί θέλει να βοηθήσει το ελληνικό ποδόσφαιρο. Εγώ έχω την ομάδα μου, ο κ. Κανελλόπουλος τι κίνητρο έχει; Θέλει να παίξει τον Ρομπέν των Δασών. Ο Τσακίρης ξέρετε ότι είναι Πανιώνιος, ο κ. Κανελλόπουλος ποιος είναι; Δεν είναι Βολιώτης. Ο κ. Σπανός ξέρουμε ότι είναι Ατρόμητος, ο κ. Παπουτσάκης είναι Εργοτέλης, ο κ. Κανελλόπουλος τι είναι;».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου