Παρασκευή 18 Φεβρουαρίου 2011

Βάτσλαβ Σβέρκος ή αλλιώς «Βασίλης» η συνέντευξη

Αναλυτικά η συνέντευξη του Σβέρκος στο Novasports 2:

Για τον αγώνα με την ΑΕΚ:

Δεν πρόκειται να είναι εύκολο για εμάς. Όλοι γνωρίζουν την ποιότητα της ΑΕΚ και φυσικά εμείς. Ελπίζω να γίνει ένας καλός αγώνας και να πάρουμε κάτι, αλλά σίγουρα θα είναι δύσκολο. Είναι ένας ξεχωριστός αγώνας, απέναντι σε μια καλή ομάδα. Για εμάς είναι πάντα ευχαρίστηση να παίζουμε κόντρα σε μεγάλες ομάδες, όπως η ΑΕΚ, ο Παναθηναϊκός και ο Ολυμπιακός. Θα προσπαθήσουμε να πάρουμε τη νίκη, αλλά όπως είπα και πριν η ΑΕΚ διαθέτει ποιότητα και σίγουρα δεν θα είναι εύκολα. Όμως θα προσπαθήσουμε για το καλύτερο.

Για το πρώτο του παιχνίδι ως βασικός με Πανιώνιο:

Μετά από νίκη τα συναισθήματα είναι πάντα τα ίδια. Είμαι χαρούμενος που βρέθηκα στην ενδεκάδα για πρώτη φορά από την αρχή. Ελπίζω να παίξω και στον επόμενο αγώνα. Το σημαντικό είναι να μείνει η ομάδα στην κατηγορία. Τώρα επιστρέφει ο Μήτρογλου και μπορεί να παίξουμε και οι δύο και αυτό δεν είναι πολύ άσχημο.

Για τη νίκη επί του ΠΑΟΚ:

Η νίκη που σημειώσαμε επί του ΠΑΟΚ ήταν πολύ σημαντική. Πρέπει να συνεχίσουμε να δουλεύουμε, όχι απαραίτητα περισσότερο απ' ότι τώρα, αλλά το ίδιο. Έτσι θα μπορέσουμε να μαζέψουμε γρήγορα τους βαθμούς που χρειαζόμαστε για να πετύχουμε τον στόχο μας. Κάποιες φορές έχουμε προβλήματα με πιο μικρές ομάδες. Παίζουμε καλά με ομάδες όπως ο ΠΑΟΚ όμως με ομάδες δεν θέλω να τις πω κακές, αλλά ομάδες σαν και τη δική μας έχουμε πρόβλημα, δεν έχουμε πάρει τους βαθμούς που θα έπρεπε. Ειδικά στην έδρα μας και αυτό είναι πρόβλημα. Γι' αυτό τον λόγο βρισκόμαστε σε αυτή την κατάσταση και σε αυτή τη θέση στην βαθμολογία.

Για το αν περίμενε να συναντήσει κάτι διαφορετικό:

Είμαι χαρούμενος που βρίσκομαι εδώ. Το ίδιο και η οικογένειά μου. Η ομάδα με δέχθηκε αμέσως και αυτό ήταν πολύ σημαντικό για μένα. Ένιωσα άνετα αμέσως. Ο καθένας μου συμπεριφέρθηκε σωστά και αυτό με κάνει χαρούμενο να είμαι εδώ.

Για τον προσωπικό του στόχο:

Να πετύχω κάποια γκολ και φυσικά να μείνει ο Πανιώνιος στην πρώτη κατηγορία. Αυτό είναι το πιο σημαντικό και από τον προσωπικό στόχο.

Για το μέλλον του μετά το τέλος του δανεισμού του:

Αν θα μπορούσα να απαντήσω τώρα θα σας έλεγα ότι θέλω να μείνω. Όπως σας είπα, είμαι χαρούμενος εδώ έως τώρα. Θα προσπαθήσω να κάνω καλή δουλειά και να μείνω εδώ διότι είναι όμορφα και είμαι χαρούμενος.

Για όσα ακούγονται περί ανάμειξης του Ολυμπιακού στο δανεισμό του στον Πανιώνιο:

Είναι αλήθεια ότι δεν το ακούω για πρώτη φορά. Μου είπε το ίδιο και κάποιος άλλος. Αυτό που πρέπει να κάνω όμως είναι να παίζω και να κάνω τη δουλειά μου. Δεν σκέφτομαι κάτι τέτοιο. Ο Ολυμπιακός είναι μεγάλη ομάδα. Έχω συμβόλαιο με τον Πανιώνιο και όπως είπα είμαι χαρούμενος εδώ και μετά το τέλος της σεζόν μπορεί να μείνω εδώ. Όπως έχει η κατάσταση, μετά το τέλος του δανεισμού έχω ένα ακόμα χρόνο συμβόλαιο στη Γαλλία με τη Σοσό. Ελπίζω ο Πανιώνιος να κάνει χρήση του δικαιώματος που έχει και να με αποκτήσει. Μπορεί να παίζω εδώ ή σε κάποια άλλη ομάδα. Δεν ξέρω. Θα δούμε...

Για το αν θα ήθελε να αγωνιστεί στον Ολυμπιακό:

Φυσικά ο Ολυμπιακός είναι μεγάλη ομάδα. Και στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Τι να σας πω... Είναι ένα όνειρο.

Για τον Τάκη Λεμονή:

Από την πρώτη μέρα είχαμε μια συνάντηση μαζί για να μιλήσουμε. Είναι διαφορετικά εδώ σε σχέση με τη Γαλλία. Εκεί ο προπονητής δεν μας μιλούσε πολύ. Είναι σημαντικό για τον παίκτη να μιλάει με τον προπονητή, όχι μόνο μία φορά μέσα στη σεζόν. Ίσως κάθε μέρα, να σε ρωτάει τι κάνεις, πως είναι η οικογένειά σου, είναι όλα εντάξει... Κάτι που κάνει ο δικός μας προπονητής. Μέχρι στιγμής όλα είναι καλά.

Για τον ελεύθερο χρόνο του:

Έχω μαζί μου την κόρη μου και τη γυναίκα μου. Ο καιρός είναι καλός... Μπορεί για εσάς να είναι λίγο κρύος, αλλά για μένα, για τους Τσέχους ο καιρός είναι φανταστικός. Απολαμβάνω επίσης την προπόνηση, την οποία κάνουμε κάτω από τον ήλιο. Δεν βρέχει, δεν χιονίζει. Μετά την προπόνηση πηγαίνω σπίτι μου και παίζω με το μωρό.

Για την καλύτερη στιγμή της καριέρας του ως τώρα:

Η περίοδος που βρισκόμουν στη Γερμανία. Όταν ήμουν 20 ετών αντιμετώπισα μεγάλες ομάδες όπως η Μπάγερν Μονάχου. Ήταν ωραίες στιγμές. Επίσης στην Εθνική Τσεχίας όταν ήμουν. Η παρουσία μου στη Γερμανία και ίσως και ο πρώτος χρόνος στη Σοσό από αθλητικής άποψης, διότι σαν πόλη είναι μικρή και δεν έχεις και πολλές επιλογές. Η περίοδος στη Γερμανία ήταν όμορφη.

Για το όνειρό του:

Να παίξω στην Ισπανία. Δεν ξέρω αν θα το καταφέρω αυτό, αλλά αυτό είναι το όνειρό μου. Φυσικά να γίνω επαγγελματίας ποδοσφαιριστής. Πάντα όμως είχα την επιθυμία να παίξω στο ισπανικό πρωτάθλημα. Για μένα είναι από τα κορυφαία πρωταθλήματα. Όλοι προσπαθούν να σκοράρουν, η τεχνική είναι εξαιρετική... Αυτό είναι το όνειρό μου.

Για την πρόταση του Πανσερραϊκού:

Υπήρχαν προοπτικές να πάω, αλλά υπήρχαν όμως και κάποια προβλήματα. Κάποιοι άνθρωποι μου τηλεφώνησαν, ενώ όλοι γνωρίζουν ότι έχω μάνατζερ. Κάποιοι δεν το δέχθηκαν αυτό, δεν το σεβάστηκαν. Τους είπα μιλήστε με τον μάνατζέρ μου και κανονίστε κάποια συνάντηση. Ο πρόεδρος του Πανιωνίου κινήθηκε σωστά και επικοινώνησε μαζί μας. Μου έδειξε ότι με ήθελε, το ίδιο και ο προπονητής μου και αυτό ήταν σημαντικό για μένα. Είχα πάντως προτάσεις και από άλλες ομάδες.

Για άλλες προτάσεις:

Υπήρχαν και άλλες προτάσεις και από την Ελλάδα μια-δυο ομάδες ενδιαφέρθηκαν. Δεν θα ήθελα να αναφερθώ όμως στις ομάδες που με ήθελαν. Αυτό που έχω να πω είναι ο Πανιώνιος κινήθηκε σωστά. Ο πρόεδρος του συλλόγου τηλεφώνησε στον ατζέντη μου. Ο πρόεδρος όχι κάποιος άλλος μάνατζερ που ίσως να με ήθελε κάποια ομάδα. Στην καριέρα μου έως τώρα υπήρξαν πολλοί άνθρωποι που μου έλεγαν σε θέλουν, του γράφουν οι εφημερίδες... Ξέρετε ο χώρος του ποδοσφαίρου είναι λίγο δύσκολος κάποιες φορές.

Για το προσωνύμιο 'Βασίλης':

Ο προπονητής μου με λέει έτσι και ο πρόεδρος επίσης. Είναι λίγο δύσκολο το Βάτσλαβ να το προφέρουν οι άνθρωποι. Δεν έχω όμως κανένα πρόβλημα. Είναι ωραίο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου