Σάββατο 25 Ιουλίου 2009

Πανιωνιος για τριαδα.....



"Ήθελα Ελλάδα"

Σίτο μία νέα σελίδα στη καριέρα σου. Μετά από ένα χρόνο στον Πανθρακικό μετακόμισες στον Πανιώνιο όπου υπέγραψες για τρία χρόνια. Γατί διάλεξες τον Πανιώνιο, ενώ υπήρχε ενδιαφέρον και από άλλες ομάδες;
Ο Πανιώνιος είναι πολύ καλή ομάδα, με οργάνωση, με ανθρώπους επαγγελματίες, ενώ έχει και πολύ καλές εγκαταστάσεις. Παρότι υπήρχε ενδιαφέρον και από άλλες ομάδες της Ελλάδος και της Γερμανίας και της Αγγλίας, αποφάσισα να δεχτώ την πρόταση του συλλόγου. Εγώ ήθελα να μείνω στην Ελλάδα και σαν μικρός ακόμα που είμαι ήθελα μία ομάδα που θα μου δώσει ευκαιρίες να αγωνιστώ και ο Πανιώνιος μου τις προσφέρει αυτές.

Πλέον βρίσκεσαι σε μία ομάδα που έχει διαφορετικούς στόχους σε σχέση με την προηγούμενη. Ο Πανθρακικός πάλευε για τη παραμονή, ενώ στο Πανιώνιο στοχεύουν ψηλά σε έξοδο στην Ευρώπη και στη διεκδίκηση κάποιου τροπαίου όπως το κύπελλο.
Για μένα αυτή τη στιγμή μπορούμε να κάνουμε τα πάντα. Βέβαια είναι δύσκολα για το πρωτάθλημα, αφού υπάρχουν ο Ολυμπιακός και ο Παναθηναϊκός, αλλά αν μείνουμε συγκεντρωμένοι τότε μπορούμε να τα καταφέρουμε εξίσου καλά.


"Να μείνω χρόνια στην ομάδα"

Στο Πανιώνιο δεν έρχεσαι δανεικός, αλλά με κανονική μεταγραφή από την Εσπανιόλ κάτι που δείχνει ότι οι άνθρωποι της ομάδας πιστεύουν πολύ σε σένα.
Εγώ το μοναδικό που σκέφτομαι είναι να παίξω καλά στον Πανιώνιο και να δικαιώσω τους ανθρώπους για την επιλογή τους. Θέλω όλοι στον Πανιώνιο να μείνουν ευχαριστημένοι μαζί μου, με τη δουλειά μου. Εάν καταφέρω να αγωνιστώ καλά και ο σύλλογος θέλει να με πουλήσει επειδή έχει ανάγκη τα λεφτά τότε ΟΚ, αλλά εγώ θέλω να μείνω στην ομάδα για πολλά χρόνια.

Πως σε υποδέχτηκαν στην ομάδα;
Δεν θα μπορούσε να ήταν καλύτερη. Πέρυσι ήρθα σε μία άγνωστη ομάδα καινούργια όπως ο Πανθρακικός και τα πράγματα ήταν δύσκολα. Εδώ όμως τα πράγματα είναι μία χαρά. Από την πρώτη στιγμή με έκαναν να αισθανθώ μέλος της ομάδας, όλοι παίκτες μου μιλάνε, όπως κι από την υπόλοιπη ομάδα.

Σε ποια θέση προτιμάς να αγωνίζεσαι γιατί με τον Πανθρακικό είχες παίξει και καθαρός επιθετικός, και δεύτερος πιο πίσω, αλλά και στα πλάγια.
Εγώ πάντοτε λέω το ίδιο. Είμαι επιθετικός. Αλλά πάντοτε είμαι έτοιμος να αγωνιστώ είτε στη κορυφή της επίθεσης, είτε σαν δεύτερος, είτε και αριστερά.


Πως εξηγείς το γεγονός ότι τα τελευταία χρόνια όλο και περισσότεροι Ισπανοί παίκτες και προπονητές κάνουν το ταξίδι για την Ελλάδα;
Πρέπει ο κόσμος να καταλάβει ότι το επίπεδο στη Πριμέρα Ντιβιζιόν είναι πολύ υψηλό για τους νεαρούς Ισπανούς ποδοσφαιριστές και τα τελευταία χρόνια όλο κι συνέχεια σκέφτονται να αποχωρήσουν για κάποια άλλη ευρωπαϊκή χώρα για τα πρώτα χρόνια της καριέρας του. Και η Ελλάδα αποτελεί έναν από τους αγαπημένους τους προορισμούς.

Πως είναι να έχει συμπαίκτη έναν ποδοσφαιριστή του επιπέδου του Αλβάρο Ρεκόμπα;
Φανταστικό, και ταυτόχρονα αισθάνομαι ήρεμος γιατί ξέρω ότι θα υπάρξουν σίγουρα έτοιμες μπαλιές από τον Αλβάρο για εμάς τους επιθετικούς.

Θα συνεργαστείς ξανά με τον Εμίλιο Φερέρα. Ποιες είναι οι σχέσεις σας;
Ο κ. Φερέρα είναι πολύ καλός προπονητής. Του αρέσει η πολύ δουλειά, όπως και σε μένα και πιστεύω θα τα πάμε πολύ καλά.


"Δυνατό πρωτάθλημα το ελληνικό"

Τι σου έχει κάνει μέχρι στιγμή μεγαλύτερη εντύπωση από το πρωτάθλημα μέχρι και τη ζωή στην Ελλάδα;
Πράγματι είναι τελείως διαφορετικά να ζεις στη Κομοτηνή και διαφορετικά να είσαι στην Αθήνα. Η Κομοτηνή είναι μικρή πολύ, είναι σα το χωριό μου το Μάνακορ στη Μαγιόρκα, ενώ η Αθήνα είναι όπως η Βαρκελώνη. Όσον αφορά το πρωτάθλημα μου αρέσει πολύ. Όσο ήμουν στην Ισπανία δεν είχα τη δυνατότητα να το παρακολουθώ, αλλά τώρα που βρίσκομαι στην Ελλάδα μου αρέσει πολύ και όχι μόνο οι 2-3 πρώτες ομάδες της βαθμολογίας, αλλά μέχρι και τη 10η παίζουν πολύ καλό ποδόσφαιρο.

Φέτος το πρωτάθλημα θα είναι πιο δύσκολο, αφού όλες σχεδόν οι ομάδες έχουν ενισχυθεί. Πως τα βλέπεις τα πράγματα;
Υπάρχουν οι δύο τρεις μεγάλες ομάδες, και μετά πιστεύω ότι όλες είναι στο ίδιο επίπεδο. Ο Πανιώνιος είναι μαζί στο ίδιο επίπεδο με ομάδες όπως ο ΠΑΟΚ και ο Άρη και είναι έτοιμος για το καλύτερο δυνατό στο πρωτάθλημα.

Θέλεις να στείλεις ένα μήνυμα στο κόσμο της ομάδας;
Η ομάδα θα προσπάθήσει για τη νίκη σε κάθε ματς, και θα προσπαθήσουμε να μπούμε στην πρώτη τριάδα, αν και γνωρίζουμε ότι είναι κάτι το δύσκολο.

Μίλησε με Ολυμπιακό ο Άλμπερτ

Μιλάς πολύ με τον αδερφό σου. Ζήτησες τη γνώμη του για την απόφασή σου να παραμείνεις στην Ελλάδα;
Ναι μιλάω με τον Άλμπερτ συνέχεια μου λέει σε θέλω στην Αγγλία μαζί μου, αλλά το πιο σημαντικό είναι τι κάνω εγώ. Οι άνθρωποι του Πανιωνίου με εμπιστεύονται, μου μιλάνε πολύ. Εγώ από την πλευρά μου θέλω να αγωνίζομαι και να κερδίζω κάθε παιχνίδι. Η καλύτερη λύση βρέθηκε για μένα και ήταν η μετακόμισή μου σε αυτή την ομάδα.

Το ενδιαφέρον του Ολυμπιακού πόσο σοβαρό ήταν;
Πράγματι το καλοκαίρι ο Ολυμπιακός είχε μιλήσει με τον Άλμπερτ, πριν όμως μπει στο παιχνίδι η Λιβερπουλ. Ίσως σε πέντε-έξι χρόνια να έρθει στην Ελλάδα να αγωνιστούμε και μαζί σε κάποια ομάδα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου