Σάββατο 1 Οκτωβρίου 2011

Δηλωσεις του Στάθη ΡΟΚΑ και του ΣΚΡΕΜΠΙ

 ΣΚΡΕΜΠΙ

«Το πρώτο πράγμα που θέλω να πω είναι πως τέλος καλό, όλα καλά. Πραγματικά αυτό το καλοκαίρι θα το θυμάμαι για πάντα στη ζωή μου, γιατί η περιπέτεια που πέρασε ήταν απίστευτη. Αρχικά πήγα σε μία ομάδα που έπαιζε στην Ευρώπη. Όλα ήταν υπέροχα, όμως στη συνέχεια ζήσαμε απίστευτες στιγμές και σκαμπανεβάσματα. Τελικά όμως τα πράγματα εξελίχθηκαν και πλέον είμαι μέλος του Πανιωνίου και πιστεύω ότι θα μπορέσω να βρω την ηρεμία μου».
Στη συνέχεια, ο διεθνής άσος αναφέρθηκε στην αγωνιστική του ετοιμότητα, λέγοντας πως είναι έτοιμος να βοηθήσει την νέα του ομάδα: «Έχω κάνει προετοιμασία και έχω παίξει παιχνίδια με την πρώην μου ομάδα. Είμαι έτοιμος ψυχολογικά, αλλά και σωματικά πιστεύω, και πλέον το μόνο που θέλω είναι να ξεκινήσω τις επίσημες υποχρεώσεις μου με τον Πανιώνιο. Ο προπονητής μου θα κρίνει το πότε θα αγωνιστώ, όμως εγώ δηλώνω έτοιμος για να προσφέρω στην ομάδα μου».
«Γνωρίζω πως το παιχνίδι της Κυριακής έχει ιδιαίτερη σημασία για την ομάδα και τον κόσμο της. Πιστεύω ότι ο Πανιώνιος θα δείξει το καλό του αγωνιστικό πρόσωπο και στο τέλος της αναμέτρησης θα μπορέσουμε να πανηγυρίσουμε μαζί με τους οπαδούς μας μία ακόμα νίκη στο πρωτάθλημα».

  Στάθης Ρόκας
 
«Είμαι ευχαριστημένος που ανήκω στον Πανιώνιο. Είναι μία ομάδα με πολύ μεγάλη ιστορία και πιστούς φιλάθλους. Θα προσπαθήσω να δώσω τον καλύτερο μου εαυτό, ώστε να δικαιώσω τους ανθρώπους του συλλόγου που με εμπιστεύτηκαν και με έφεραν στην ομάδα».

Παράλληλα, το νέο μεταγραφικό απόκτημα του Πανιωνίου μίλησε και για την κυριακάτικη (02/10) εντός έδρας αναμέτρηση του συλλόγου της Νέας Σμύρνης με την ΑΕΚ, εκφράζοντας την αισιοδοξία πως η ομάδα του μπορεί να φτάσει στην επικράτηση:

«Στο παιχνίδι με την ΑΕΚ θα αγωνιστούμε για να πάρουμε τη νίκη. Είναι σίγουρα μία πολύ δύσκολη αναμέτρηση, κόντρα σε μία δυνατή ομάδα, ωστόσο θεωρώ πως στην έδρας μας, με την βοήθεια των οπαδών μας, μπορούμε να πάρουμε τους τρεις βαθμούς».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου