Τετάρτη 29 Ιουνίου 2011

ο Πετκάκης υπέγραψε στον Πανιώνιο

Στον Πανιώνιο θα συνεχίσει την καριέρα του ο Δημήτρης Πετκάκης. Η Kυανέρυθρη ΠΑΕ ανακοίνωσε ότι ο 28χρονος αμυντικός, ο οποίος την περυσινή σεζόν φόρεσε τη φανέλα της Καβάλας, υπέγραψε σήμερα (29/6) διετές συμβόλαιο συνεργασίας. Μετά την υπογραφή του συμβολαίου του, ο Πετκάκης, ο οποίος στη διάρκεια της καριέρας του έχει αγωνιστεί μεταξύ άλλων στον Απόλλωνα Καλαμαριάς και τη Βέροια, δήλωσε στην ιστοσελίδα του Πανιωνίου:

«Είμαι πολύ χαρούμενος για την μεταγραφή μου στον Πανιώνιο. Είμαι έτοιμος να δώσω τον καλύτερό μου εαυτό, προκειμένου η ομάδα να πετύχει τους στόχους της την νέα περίοδο. Θέλω να ευχαριστήσω την διοίκηση, αλλά και την τεχνική ηγεσία που με εμπιστεύθηκαν και υπόσχομαι από την πλευρά μου ότι θα κάνω τα πάντα για να δικαιώσω τις προσδοκίες τους».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου